måndag 15 oktober 2012

Nuff said...


Börjar få till rätt replikerbar kvalitét på utskrifterna, här ett sexkantigt RepRap-mynt. Jag är rätt nöjd med att jag verkar få till snyggare finish än snubben som lagt upp modellen... Nu blir det till att börja printa RepRap-delar med schysst kvalitét.
 (3mm filament, genom 0,5mm munstycke, 235° C, 0,25mm lager, Slicer 0.9.3, pronterface)

Vidare har jag funderat på att dra ner något på den här b/loggen (eller snarare utvidga något, beroende på hur pass ofta jag uppdaterar) då den uppfyllt sitt syfte och gå vidare till lite bredare fokus. Jag var också rätt missnöjd med namnet, latin i all ära men jag tänker bara på Terminator 3 när jag ser titeln, något som jag inte gärna tänker på...

Without further ado, let us proudly present: Fabarchy - Free as in freedom, free as in beer! (Under konstruktion)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar